ijquery

نظر سنجی برگزاری میتینگ

Diverse Group Of Colorful Business People Seated At A Round Conf

سلام .

طبق خبری که قبلاً داده بودیم صحبتی در مورد برگزاری میتینگ کرده بودیم ! و در خبر جدیدی که مشاهده میکنید نظر سنجی گذاشتیم تا کسانی که علاقه مند به برگزاری میتینگ هستند نظرات مثبتشون رو اعلام کنند .

در صورتی که این میتینگ با نظرات مثبت کاربران روبرو بشه هر چند وقت یکبار از طریق سایت دنیای جی کوئری میتینگ برگزار میشه .

در این میتینگ ها کاربرای وب سایت دنیای جی کوئری میتونند آشنایی بیشتری با همدیگه پیدا بکنند همچنین شیر اطلاعاتی علمی داشته باشند! میتینگ ها بیشتر در شهر تهران  با نظرات کاربران در نقاط مختلف برگذار میشه .

 

منتظر نظراتتون هستیم برای گرد همایی در یک جمع دوستانه با بار علمی در زمینه وب .

 


15 دیدگاه دربارهٔ «نظر سنجی برگزاری میتینگ»

  1. سلام
    اگر میتینگ برنامه ریزی شده باشه و اهدافی هم از قبل داشته باشه غیر از آشنایی خیلی خوب و مفید میشه و مخاطب رو بیشتر جذب می کنه.
    لطفا زمان رو اعلام کنید اگر زمان مناسبی باشه پایه ام
    موفق و پیروز باشید

    1. سلام,
      مرسی آقا داود. اهداف که بله اما فعلاً نظرات کاربران عزیز رو داریم جمع میکنیم که اصلاً موافق هستند با برگذاری میتینگ یا نه ! فک میکنم چنین میتینگ هایی هم بار علمی خوبی میتونه برای بچه ها داشته باشه هم تو روند و پیشرفت وب واقعاً تعثیر گذاره چون تو ایران همچین میتینگ هایی کم برگذار میشه .

  2. خسته نباشی مهدی جان
    کلا میتینگ چیز خوبیه 🙂
    اگه میتینگی برگزار بشه ، من هم بطور اتفاقی تهران باشم ، خوشحال میشم که در خدمت باشم

    البته بار علمی که اصلا چی هست ؟! 🙂 ولی اگه بتونم شرکت کنم حتی واسه همراهی گروه هم شده ، میام ، حتی اگه ساکت یه گوشه بشینم ! 😉

  3. رضا جان ایشالا به زودی میزاریم فعلاً بخش apiهم داره راه اندازی میشه که به زودی خبر اون رو هم تو سایت میزنیم

    1. علی آقا قراره همایش چند ساعته به جای میتینگ بزاریم که به زودی اعلام میشه . فعلاً خبرش درج نشد چون یکم زمان میبره تا کاراش انجام بشه اما کاربرای عزیزی که به این خبر رجوع کردن در اطلاع باشند که قراره همایش رو بزاریم که اینجوری هم در فضای مشخص و بهتری قرار میگیریم هم با چهره های مطرح وب آشنا میشیم .

  4. سلام مهدی جان
    می خواستم بگم لطفا میتینگ رو قبل از سال 2014 معلوم کنید
    هر چه زود تر بهتر
    خیلی ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *