ijquery

دعوت به همکاری با جی کوئری ایران

گسترش کتابخانه جی کوئری در حال حاظر بین کاربران به شدت در حال افزایش است و کمتر سایتی را این روز ها میبینیم که از این کتابخانه محبوب استفاده نکرده باشد !

طبق آماری که از کاربران ایرانی گرفته شده است معمولاً طراحان و برنامه نویسان در پروژه هاشون فقط از پلاگین های آماده که دیگر کاربران خارجی نوشته اند استفاده می کنند . این خوب است که ما مثلاً به جای صرف کردن وقت برای نوشتن یک اسلایدر از یک اسلایدر آماده استفاده کنیم ! اما این خود یک مشکل هم است چون استفاده از پلاگین های آماده نیاز ما را برطرف کرده است و خیلی زمانی برای یادگیری هسته قدرت مند جی کوئری نزاشته ایم .

استفاده از یک پلاگین آماده ممکن هست ساعت ها وقت صرف کند که با پوسته شما هماهنگ شود و یا یک باگ کوچکش را رفع کنید که با پروژه شما سازگاری داشته باشد ! این دلیل به خاطر عدم آشنایی با متد ها و رویداد ها و … جی کوئری می باشد که چه بسا اگر یک بار برای همیشه  جی کوئری را یادبگیرید نوشتن یک اسلایدر برای شما خنده دار خواهد بود .

جی کوئری ایران در طول  1 سال  بیشتر فعالیتش جهت ارائه پلاگین های فارسی شده و رفع نیاز کاربران بوده است . اما اکنون پس از برگزاری یک همایش مینیمال جی کوئری و نوشتن پلاگین های مختلف جی کوئری مثل inewsticker سعی دارد تا این کتابخانه محبوب در کشور عزیزمون بین برنامه نویسان اهمیت بیشتری داده بشه و کاربران خودشون بتونن با یاد گیری جی کوئری نیاز هاشون رو برطرف کنن .

جی کوئری ایران طبق آخرین صحبتی که با Kris Borchers مدیر بنیاد جی کوئری آمریکا داشته است قرار بر این شده که بنیاد جی کوئری(jquery.com)

از ما حمایت بکنه و از این بابت هم خیلی خوشحال هستند که ما در ایران به جی کوئری اهمیت میدیم و سعی در گسترش آن داریم.

وب سایت ijquery.ir به زودی با تغییرات بسیار زیادی در نسخه دوم ارائه می شود که برخی از این تغییرات در زیر نام برده شده است:

 

راه اندازی سیستم پرسش و پاسخ

 

faq

 

این بخش از وب سایت برای پاسخگویی به سوالات کاربران اضافه می شود .

 

برگزاری سمینار های جی کوئری

 

jqiran

 

سمینار های سالانه جی کوئری با حمایت jquery.com .(برنامه ریزی اولین همایش تخصصی جی کوئری ایران در دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه تهران)

 

بخش آموزش های جی کوئری

 

learn

 

راهنمای گام به گام آموزش جی کوئری از 0 تا 100 برای آشنایی با این کتابخانه محبوب.

 

برگزاری کلاس های آموزشی جی کوئری

اپلیکیشن موبایل jquery api

آموزش های ویدیویی جی کوئری  و …

 

تمامی این قسمت ها در حال انجام می باشد و به زودی در نسخه دوم وب سایت ارائه می شود .

از برنامه نویسان و طراحانی که تخصص های لازم را دارند جهت  همکاری با ما  می توانند با ما تماس بگیرند تا اطلاعات تکمیلی خدمتشون اعلام شود .

 

اطلاعات تماس :

info@ijquery.ir

09128463010

09194444406

 


4 دیدگاه دربارهٔ «دعوت به همکاری با جی کوئری ایران»

  1. سلام ، واقعا کار خوبی می کنید

    من خودم طراح وب (البته تازه کار) هستم ولی jquery اصلا بلد نیستم!

    اگه قسمت آموزش و پرسش و پاسخ رو راه بندازید عالی میشه

  2. سلام قربان در نظرسنجی مبنی بر انجمن یا پرسش و پاسخ، نظر من پرسش و پاسخی شبیه به سایت http://javabyab.com/ هست. اگر یه همچین سیستمی یا همکاری دوستان راه بیوفته که خیلی عالی میشه.
    البته من خودم html و css و ohp در حد متوسط بلدم ولی از jquery زیاد سر در نمیارم وگرنه باهاتون همکاری می کردم.
    انشالله که موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *