ijquery

نظرسنجی – راه اندازی انجمن یا سیستم پرسش پاسخ

سلام

در ایمیل های ارسالی به ijquery تعداد بسیار زیادی از ایمیل ها سوالاتی هست که کاربران عزیزاز ما می پرسند و این مشکل هست که ما به تک تک این سوالات در ایمیل پاسخ نمی توانیم بدهیم چون هم تعداد سوالات و درخواست ها زیاد است هم نوع سوال ممکن هست در چند ایمیل باید پاسخ داده شود .

برای رفع این مشکلات و جلوگیری از ناراضی بودن کاربران تصمیم به احداث یک انجمن تخصصی جی کوئری یا یک سیستم پرسش و پاسخ گرفتیم که کاربران سوالات و درخواست های خودشون رو مطرح کنند تا علاوه بر ما دوستان دیگر هم پاسخ دهند.

این خبر برای این هست که ما بدانیم چه تعداد کاربر تمایل دارند که انجمن احداث شود و چه تعداد کاربر برای سیستم پرسش و پاسخ و چه کاربران فعالی در زمینه جی کوئری تمایل به همکاری با ijquery.ir دارند .

 

لطفاً نظرات خودتون رو اعلام فرمایید .

مدیریت ijquery


11 دیدگاه دربارهٔ «نظرسنجی – راه اندازی انجمن یا سیستم پرسش پاسخ»

    1. مرسی تکتم .
      بچه ها من هم خودم بیشتر با یک سیستم پرسش و پاسخ موافقم تا انجمن اما باز ببینیم نظر بچه ها چیه .

  1. سلام
    اگر موضوع فقط جی کوئری باشه ، خوب همون پرسش و پاسخ خیلی عالی عمل میکنه ولی اگر موضوع های مختلف میخواهید پوشش دهید بهتر انجمن باشه…ممنون بایت آموزش های خوبوتون …موفق باشید.

  2. با سلام خدمت دوستان،
    سایت جواب یاب یک سایت پرسش پاسخ عمومی است که به سبک سایت stackoverflow ولی به زبان فارسی فعالیت می کند. خوشحال می شویم که بجای راه اندازی یک سایت پرسش و پاسخ جدید. با معرفی جواب یاب بعنوان سایت همکار برای پرسش و پاسخ در جواب یاب مشارکت داشته باشید و به سوال های با تگ jquery و جاوااسکریپت پاسخ دهید.
    دقت داشته باشید که اگر همه سایت انگلیسی زبان ها می خواستند یک سایت پرسش و پاسخ راه بیاندازند، سایت stackoverflow هیچ وقت بوجود نمی آمد.

    شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *