ijquery

لطفاً نظرات خود را در خصوص طرح جدید سایت اعلام کنید !

با سلام .

از آنجایی که در ورژن جدید سایت قرار هست تغییراتی گسترده ای انجام بشه  بخش هایی چون مستندات آموزشی و اپلیکیشن موبایل و api و همایش ها و … اضافه میشه سعی کردیم تا صفحه اصلی را به شکلی طراحی کنیم که راحت همه قسمت ها قابل دسترسی باشه .

لطفاً تصویر طرحی که برای ورژن جدید زده شده را مشاهده کنید اگر نظری یا انتقادی دارید حتماً بگید . چون نظر و راحتی شما برای ما از هر چیزی مهم تر است .

 

ijquery_ver2

 


19 دیدگاه دربارهٔ «لطفاً نظرات خود را در خصوص طرح جدید سایت اعلام کنید !»

  1. سلام دوست من
    طرح جدید سایت خوبه اما من هر چی نگاه کردم نفهمیدم تمرکز سایت دقیقا می خواد روی چه قسمتی باشه بخش ورود به سایت رو نمی بینم چون ظاهرا در این صفحه یوزر لاگین کرده، یه چیز دیگه اینکه من هیچ بخشی رو نمی بینم که برای یوزرهای VIP تعیین شده باشه. در کل خوبه اما دوست دارم بفهمم که تمرکز اصلی سایت روی چی هست چون الان مشخص نیست دقیقا شبیه یه سایت معمولیه که هدف خاصی رو دنبال نمی کنه.
    مثلا این سایت رو ببین :
    https://www.elance.com/

    الان اگه دقت کنی تمرکز اصلیش روی استخدام یا ثبت مجری پروژه است.
    حالا بازم بیشتر صحبت می کنیم 🙂

    1. مرسی داود جان , ببین با اتفاقاتی که قراره توسایت بیفته باید این قسمت هایی که اضافه میشه مشخص بشه .
      حالا یابایدسایت فقط دانلود پلاگین های jQuery باشه و این موارد رو با چند تا لینک نشون بدیم یا باید به یک شکلی , به صورت کلی نشون بدیم .
      اگر طرح خاصی مد نظرت هست یا ایده خاصی ممنون میشم بگی

  2. میلاد داودی

    سلام مهدی جان
    از دید من وب سایت فعلی امتیازات بیشتری داره تا طرح پیشنهادی جدیدی که زدی ..
    وب سایت ijquery هرچقدر وبلاگی تر باشه به نظر من بهتره ٫ حالا لزومی نداره بخش های اضافی سایت رو که نیازی هم به بودنشون نیست رو خیلی جلوی چشم بزاری ..

    1. مرسی میلاد جان .
      اما حداقل اگر هم قرار باشه همین حالت وبلاگی باشه فک میکنم در طراحیش یکسری تغییرات کلی باید انجام بشه .
      اگر بازم ایده ای داری ممنون میشم بگی

    1. مرسی آقای عسگری عزیز
      به نظر شما به خاطر نظری که بچه ها دادن ، اینکه محوریت سایت فقط دانلود پلاگین باشه و باقی موارد در قسمت های دیگه سایت بیاد چی هست .
      یعنی کلاً صفحه اصلی دانلود پلاگین باشه و یه دیزاین جدید براش پیاده باشه با سرچ پیشفرته . چون بعضی از دوستان این پوسته رو میگن حالت شرکتی پیدا کرده .

  3. سلام
    من پیشنهاد می کنم وقتی پلاگینی رو منتشر می کنید آدرس گیت هاب اون رو هم اطلاعات فایل نشون بدید

    1. ممنونم دانیال جان
      تو ورژن جدید تمام این فیلدها من جمله پشتیبانی در مروگز ها و … اضافه میشه . اما نظری که ما ازتون میخوایم بیشتر اینه که موافقید وب سایت فقط روی دانلود پلاگین کار کنه و بخش های آموزشی را در قسمت های مختلف مثلاً learn.ijquery.ir بیاره بهتره یا نه همین شکل مثل طرح ؟

    1. سلام دانیال جان با نظر شما کاملاْ موافقم پس از جمع آوری نظر دوستان به این نتیجه رسیدیم که سبک کار یکم عوض شه .
      برای همین هم طرحی رو برای پروژه قدیمیمون که قرار بود بیاریم بالا یعنی iwordpress.ir رو داریم تکمیل می کنیم که از اون به احتمال زیاد برای پوسته جدید ijquery.ir هم استفاده می کنیم .
      ممنونم از اینکه نظر دادری

  4. سلام مهدی جان
    از طرحت خوشم اومد
    هیدر و فوتر خیلی خوبن ، البته فوتر اگه خالی نباشه و بک گراندی همرنگ هیدر بذاری بهتر میشه

    اما در مورد بادی منم میگم که تقریبا هدف خاصی رو دنبال نمیکنه با به عبارتی خیلی خالیه …

    جوری که هیدر رو پر کردی و فوتر هم که مناسب قرار گرفته ، بادی خیلی خالیه و تمام توجه بیننده رو به سمت هیدر و فوتر جلب مب کنه
    و عملا مشتری از توجه به بخش اصلی سایت و مطالب اون جا می مونه و توجهی بهش نمیکنه

    اگه بیشتر روی بادی کار کنی ، طرح خوبی درمیاد 😉

  5. دوست عزیز آقا مهدی گل ، من از طرف کسایی که از طراحی وب چیزی به اون صورت سر در نمیارن بهت میگم که اونها خیلی علاقه مند به این هستند که مباحث تئوری بصورت کامل پرداخته بشه مثلا من الان این قسمت جی کوئری چیست اومدم مطالعه کردم خیلی کم خیلی خیلی کم از جی کوئری چه بصورت تئوری و چه بصورت تشریح کردن کدهای مختلف جی کوئری کور و جی کوئری یوآی صحبت شده. من الان رفرنس جی کوئری کور و یو آی رو بصورت زبان انگلیسی دارم و درک کدهاش برام مشکله ، سلکتورها ، ایونتها ، اتربیوتها و … اگه بتونی این هدف رو انتخاب بکنی هر جلسه تعدادی از این کدها و رابطه اونها رو بتونی شرح بدی سلکتورها رو تشزیح بکنی … افکتها رو شرح بدی … کدهای مربوط به تراورسینگها رو بتونی شرح بدی … این واقعا یه هدف عالی خواهد بود و مسلما افراد بیشتری به سایت شما رجوع خواهند کرد و در سطح ایران به یه رفرنس شناخته شده تبدیل خواهد شد.بقول معروف « صفر تا صد » مباحث رو آموزش و پوشش بدی.

  6. شما الان یه نگاه به سایت « نئو پرشیا » بنداز ؛ معلومه که روند کار این وب سایت به چه صورت هست و تمرکز اصلیش روی چیه ؛ هم به صورت تئوری و هم بصورت تشریحی اومده زبان های اچ تی ام ال سی اس اس و جاوا اسکریپت رو توضیح داده … حالا کامل کامل هم نیست و آدم مجبور میشه به رفرنس اصلی که سایت « دبلیو تری اسکولز » هست مراجعه بکنه ولی تو سطح نت واقعا سایت عالی ای هست ؛ به نظر بنده حقیر شما هم اگه تو مبحث جی کوئری همچین کاری رو بکنی واقعا فوق العادست !! نور علی نور !

  7. با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بگم که……….
    آموزش و کد هاتون فوق العاده است فقط تنها مشکلی که دارین میدونید چیه اینکه برای سورس کدها دمو نذاشتید.خواهشاً و لطفاً رسیدگی کنید.tank you

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *